lördag, mars 25, 2006

Mina favoriter.

Eftersom jag älskar listor har jag fyllt i en som jag hittade hos LipglossBitch.

Rengöring: Clinique foaming cleanser.
Ansiktsvatten: Cliniques clarifying lotion.
Ansiktsskrubb: Clarins exfoliating refiner.
Ögonmakeup remover: FACE.
Dagkräm: FACE Aloe Vera face lotion.
Färgad dagkräm: Lumene hydra luminous matt.
Ögonkräm: FACE eye gel.

Allroundkräm: Diones silikondroppar (funkar till allt från hår till tå, då menar jag allt, armbågar, läppar, nagelband, hårstyling etc)
Foundation: Lumene matt touch balancing.
Concealer: MAC.
Löst puder: Kryolan (teatersmink, som håller SUPER bra).
Fast puder: Clinique matte neutral.
Rouge: Body Shop raspberry pink.
Bronzing: Body Shop brush on bronze.
Mascara: Rimmel Endless lenght & lift.
Eyeliner: Rimmel Exagerate.
Kajal: Clinique quickliner.
Ögonskugga: MuS, Nouba, Viva la Diva.
Läppglans: Watershine gloss Maybelline.
Läppbalsam: Lush Honey trap balm.
Läppstift: Rimmel Diva red.
Läppenna: L´oreal Invincible lipliner.
"Plumper": vill testa Freeze 24/7.
Hudkräm: Clinique deep comfort body moisture.

Kropsskrubb: Mjukt&skönt Body scrub.
Shampo/balsam: Label.m.
Hårstyling: Label.m volymspray (helt underbar).
Doft: Jil Sander.
Nagellack: Rött.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Mirja, du använder dig att shampo o balsam märke Label M, läste om detta i nån tidning nyligen att d skulle vara kanonbra, vart köper man det?
/Mvh
Monica

mail mig gärna : alenhag@hotmail.com