torsdag, mars 16, 2006

På jobbet

...sitter jag och kan inte göra nåt. Vår nya server knasar och går inte att jobba mot den överhuvudtaget. Hade nyss möte om att alla rättigheterna bara försvunnit för oss alla. I värsta fall får vi ta fram den gamla servern o göra om allt jobb vi gjort igår..
VILL INTEE!

men mellan 10-12 har jag iaf CS2 utbildning och mellan 13-15 färg och inspiration seminarium. Kul! Fast lite jobbigt då jag vet att jag aldrig kommer hinna med det jag borde bli klar me under dagen... suck.

21:11
Hemma igen. Usch vilken hemsk dag på jobbet, bara allmänt strul o spänningshuvudvärk o stressigt. Fick verkligen inte gjrot ett skit på hela dan. kl 15:30 kom allt tillbaka igen. Satt iofs o gjorde lite annonser innan det.
Hade 5 timmar utbildning sammanlagt idag. Fantastiskt bra, CS2 var brabra, lärde mig massa nytt om photoshop o illustrator. sen den andra färg & inspiration, reklampsykologi var sååå intressant. Karl Rydberg, var GRYMT bra föreläsare. Ska se om jag kan få tag på hans bok nånstans nån dag.
Apropå böcker köpte jag CarlJohan Vallgrens bok Den vidunderliga kärlekens historia idag. Ser fram emot att frossa i mig den i helgen. Impulsköpte även en väska och tröja på Cubus då jag bara skulle in o köpa strumpor där (nä precis, jag har inte tvättat på länge och har slut på kläder snart). Undrar när man eg hinner tvätta när man jobbar? Innan kunde man ju ta det som ett dagsprojekt men nu finns ju inte såna dagar mer... men på lördag ska vi tvätta vår megahög me tvätt iaf.. skönt me rena kläder igen sen, har redan börjat rota långt in i garderoberna med syfte att hitta nåt vettigt (längst in i garderoberna finns bara möget man inte vill ha på sig).
Men imon är bra, ny tröja och nya strumpor! Byxor e inga problem, jag har alltid jeans. svartperiod nu. svarta jeans är COOLT.
Skulle shoppa på FACE oxå men dom är så otrevliga där så jag gick ist. Får ta den andra FACE nån annan dag.
Den nya väskan blev kalasfin!! Så nöjd me mina impulsköp. Tror det är första gången jag är inne i en affär i 10 minuter o hittar väska/tröja samt strumpor som jag bara blir såå nöjd med.

Hehhe *k-tjing* kommer få så mkt cash nästa vecka så mkt har jag aldrig fått ut innan i hela mitt liv.. åååååh!! HAPPY!
Men tyvärr går 5000 av dom till en ny kyl/frys (vår nuvarande pajade igår), några fler tusen på service på bilen och sen nästan en tusenlapp på ETT(!) jäkla pass! suck. Inga roliga saker o lägga sina pengar i.. men tur att det kommer bli rätt mkt över till annat oxå!! YAMMEE, kanske stövlar och jeans? woooooh!

Sleepy!

Inga kommentarer: