onsdag, mars 22, 2006

genom klarare färger och ljusare toner

Massa ny musik jag la in i jobbdatorn idag.. skönt att bara sitta där lite i sin egen musik i sina hörlurar o jobba.. går liksom mycket smidigare då. Sen kom Data-Ola med en ny skärm till mig, en vit helt underbar widecreen flat. Jättejättesöt på mitt skrivbord. Bort försvann min stora klumpeduns skärm. phiu. Värsta skillnaden på skärmarna, i den nya blev färgerna sjuukt skarpa o klara.. min fina flat...

Idag fyller brorsan år, på söndag fyller den andre. Och jag precis om en månad! Tjugofem år. TUFFT. (Eva, jag o Stina har redan bestämt en gbg-helg till dig då, roligt va?). Tänkte skrapa ihop ett gäng och bjuda på lite käk o dricka!
Snart är det löning, jag bara längtar. Åååh va jag längtar, jag skulle vilja köpa nya brillor, såna häftiga fina och massa nytt roligt vårsmink.
Och visst är det skönt me att det blitt så ljust nuförtiden? När jag åker hem från jobbet vid 17 blir jag alltid helt bländad av solen på hemvägen. Mysigt! Och nästa vecka blir det ÄNNU mer ljust.

Om 10 minuter börjar TopModel. Undrar om jag har kvar av singoallakexen från helgen? Ska rota lite...

Dagens ord: Vårlycka.

Dagens sötastaste låt. "Jag sa -jag sjunger, Hon sa -jag med, men jag jag skriver mina egna sånger, -det gör jag med, -Fast jaaaag, jag spelar munspel okej. det gör inte jag men vem vill spela munspel idag? Jag! Jaaaag."

Inga kommentarer: