tisdag, mars 07, 2006



Lookilook.
Såhär blev det. Riktigt nöjd me färgen.

Nu är sommarsemestern planerad oxå, fått ledigt v26 precis som jag ville och då styrs kosan till La Italia. Jag, Martin o fredde ska bila ner/flyga ev till södra italien där martins föräldrar o syster redan kommer vara. En vecka vid havet/lugnet/gudomlig mat/sol..ooooh.

Imorgon kommer nog axcentklockan som jag vann på tradera med posten!! Ser fram emot.

Längtar tills nästa löning, jag har spenderat rätt mkt av min förra lön redan. I helgen var jag o Martin på freeeport och brännde lite pengar. Lite ugnsformar, bestick (kosta bodas Gusto) samt Jeans till Honom och Jacka till Henne.... den underbaraste jackan jag haft i hela mitt liv. En riktig sån härlig mysjacka man aldrig skulle kunna frysa i...

På fredag ska vi till skåne, lördag har vi planerat in en dag i Köpenhamn. Alltid lika roligt me Illum, Magasin du Nord, Ilva... å sist men inte minst fika i Nyhavn... yey!

Idag är 6e mars. Och FEMTON minus var det imorse! Är det inte lite smågalet?! Men tur i oturen att jag har den varmaste jackan i väääärlden... mys.

Imorgon ska jag till mamsen på besök. Fortsätta o sy på lite kuddar som jag började med i söndags, men sen blev det bröder o alla galningarna samt bastu o middag som störde lugnet. Så lika bra att åka dit imonkväll... givetvis EFTER att jag varit på finska konsulatet med passförnyelse först.

Kuddarna kommer bli sååååå vackra. 2 st megakuddar. me svart o vitt på.. fint. Ni får komma o titta hos mig. massa nytt här nu... svart är väldigt dominerande har jag insett.. så himla bra!

Nästa projekt är att kakla om i köket.. och måla om hallen i olivfärg...

Nu är det dags att sova. Sjukligt trött. Hoppas Tom låter oss sova ifred inatt.

kramar/M

Inga kommentarer: