fredag, mars 24, 2006

nosotros.

Idag var det lugnt som 17 på kvantumavdelningen. 2 var och fotade, 2 var på semester, 2 hade ledigt och 1 var sjuk. Mysig fredag men med MASSOR att göra.. men det gör inget, det var en bra dag. Korrektur-dag. Vi hann få ut det mesta till tryckerierna. Bra jobbat Kvantum!
Sen hade vi fika me tårta på eftermiddagen.
På hemvägen slank jag in och köpte mig en symaskin.. jättecool. Nu ska här sys. Har lite tyg liggandes hemma som det skulle kunna bli en söt väska av.
I helgen blir det nog Turistmässa. Brorsan hade 2 biljetter över..
Sen vet jag inte så mkt mer om denna helg. Skönt. Fast är det fint väder på söndag vill jag gå i slottskogen eller stan (hade ju behövt shoppa lite på FACE och Åhlens). Gärna en fika oxå.. mys. Hoppas Martin oxå vill. Fast risken finns ju att han inte kommer vilja röra sig så mkt på söndag me tanke på att de ska ut med jobbet på lördag.. suck.

Nu ska jag fira fredag. Ciao!

Inga kommentarer: