onsdag, mars 08, 2006

DUKTIGT

Se där till höger.. vacker.. links! I did it. Med hjälp av min eminenta vän Eva som även tack vare detta fick äran att stå med i länkarna.. hojta till om du inte vill vara med! Nån mer som vill vara med?! jag kan fixa nu! =) sååsom jag suttit o försökt knåpa i templatesen.. att man inte klarar det förräns efter en timme (plus me hjälp) då man har 10 points html i bagaget är det nåt som är illa.. MKT illa! men jag skyller på att det är ointressant samt att det är 2 år sen snart jag sist rörde vid kodning.. tänk att jag lyckats undhålla detta sålänge... men nu kära läsare är det dags för tevesoffan, Martin har jag slängt ut i köket. Men gladeligen ser han fotboll där o fixar sin mat.. nu ska jag ha saft!!! kl 21:piip piip?

1 kommentar:

Anonym sa...

yeah baby yeah!