tisdag, oktober 13, 2009

sista dagen innan..

Imorgon är det dags! :) Jag väntar och längtar och funderar och är så uppspelt, alla känslor i ett enda kaos! Så fantastiskt men samtidigt så ogreppbart. Vi ska bli föräldrar imorgon! Nä det förstår jag inte, inte en chans! Det enda jag kan greppa är att vi ska till sjukhuset imorgon och jag ska få sjukhuskläder och få en ryggbedövning för att snittas rakt över magen. Och sen är det slut, sen går det inte något in mer... eller jo, något underbart kommer hända sekunden efter. Jag kommer få uppleva den mest fantastiska känslan i hela världen, att få hålla om min egna lille bebis hud mot hud, få ge honom en puss på pannan, krama om honom, se på honom.. Åhh. Jag hoppas över hela mitt hjärta och all kraft i universum att han ska må bra! Min lille kille! Just nu sparkar han som sjutton i magen, man märker att han är frustrerad över att inte få plats att sparkas som vanligt mer, han liksom tar i och fortsätter envist.. mammas lille starke gosse.. Imorgon ses vi! :D


Sista magbilden för denna underbara graviditet! Imorgon börjar ett helt nytt kapitel i vårt liv! Livet som småbarnsförälder! :)

9 kommentarer:

jeanette sa...

Ville bara önska er ett stort LYCKA TILL!!! imorgon... ska tänka på er när jag är på inskrivning :-)
Lycka till!! kramis

Anonym sa...

Lycka till imorgon! Tänk, imorgon får ni träffa er prins som ni har väntat på i 9 månader! =)

Många kramar
Hanna

P.S. Hör av dig sen när du orkar, vill höra allt sen! D.S.

Karins lilla blogg ♥ ♥ ♥ sa...

Lycka till imon Mirjo!!! Herregud vad spännande...lova att höra av dej när du orkar, vill oxå höra ALLT! Massor med kramar Karin

Tant grön sa...

Vi kommer att tänka på er imorgon. Åh vad spännande det känns! Många kramar till er allihopa! Monica, Thomas o Arvid!

Tove Kungsholmen sa...

Lycka till imorgon!!!

Diana sa...

MIRJA! Fick veta av Matilda att du väntade barn och googlade mig hit, kommer inte åt webmailen längre.

Först av allt grattis! Jag har ju missat hela graviditeten.SNOPET! ;) Och nu STORT LYCKA TILL IMORGON! Wow, tänk att jag hann kika in här innan! Nu måste jag läsa ikapp lite.

Förstår att du är upprymd och nervös. Det blir nog turbulent de närmaste dagarna med allt nytt, alla känslor, återhämtning osv, sen kommer det vara så självklart! Hoppas op går bra och att det läker fint sen. Sköt om er alla tre nu :)

Vill du hitta på något längre fram när ni fått lite rutiner och så får du gärna höra av dig. Vide växer så det knakar. Har inte ny mobil än, så ring på mitt vanliga 115 eller maila på diana[snabela]dianawestoo.se

Massa kramar
/Diana

Mirja sa...

Jeanette: Tack så mkt :) och jag ska tänka på er på torsdag!! Ska bli så kul när alla vi med bebisar är samlade sen efter ett par veckor när vi orkar och får prata igenom allt! hihi.. kram på dig!

Hanna, Karin, Monica, Tove: tack för era tankar! Kramar!

DIANAA :) Heeeeej! Åhh vad roligt att du hittade hit! Tänkt flera ggr på dig och hur ni har det, du stängde ju ner din blogg också :( Jag tror jag mailat till din webmail för jättelänge sen men då förstår jag om jag inte fick nåt svar.. Jag vill ABSOLUT hitta på något sen när vi är på benen och fått lite rutiner på tillvaron, vill ju träffa Vide också! :) Jätteroligt att du skrev här! STOR kram

Annika sa...

Åh jag helt ryser i kroppen..Hud så underbart.!!
Jag ösnskar er all lycka!!! Nut i fulla drag och blogga sen när du har tid men först o främst massa lyckosparkar o kramar

Linnéa sa...

hoppas allt har gått bra och att ni mår bra. längtar efter första tecknet från er. :)