tisdag, oktober 06, 2009

sötaste overallen

Jippii, äntligen kom overallen från LaRedoute igår som jag beställt för flera veckor sen, hann nästan bli lite orolig att den inte hinner fram tills det är dags. Jag tänkte nämligen bebisen skulle få inviga den hem från BB. Overallen är helt bedårande och otroligt liten, i strl 50. Jag vet, inte det mest ekonomiska att köpa overall i den minsta storleken (jag har även en i 56 och 62) men ville inte att han ska drunkna i sina första kläder, jag tror den kommer passa helt perfekt iaf första veckorna (bebisen kommer ju vara ganska liten då han plockas ut 2-3 veckor i förväg). Det är små söta fossingar och vantar med, kanske lite halvtrixigt att sätta på en nyfödd men sött är det iaf och det är ju huvudsaken! Han fick även en liten liten söt grå kofta från Cocoon som är helt underbar. Jag fick en amningsbehå, den bästa!

1 kommentar:

Therese sa...

Men så söt =)