söndag, oktober 11, 2009

uppbullning

Vi har inte haft kanelbullar i frysen på ett par veckor och jag har varit såå sugen sens vi åt de sista, men idag tog vi äntligen oss i kragen och bakade en ny sats. Och de blev helt otroligt goda, inte alls lika torra som sist. Ska frysa in och spara i frysen till fikagäster sen.. Har även massa glass, en toscakaka och lite muffins, tror vi klarar oss ett tag iaf! :) Nu var det ju det här med matlådor som jag också tänkte ladda upp frysen med, men så långt har vi inte kommit än, men jag tror vi överlever ändå!


4 kommentarer:

Anonym sa...

Mums vad gott :-)
Maria

Therese sa...

Fina bilder du fångade på baket och oj vad smarriga de ser ut. Hoppasd et finns nägra kvar när vi kommer o fikar ;) Annars får vi ta me oss

trams sa...

nu finns det snart tre anledningar till att hälsa på er :)

Malin sa...

dina bullar ser godare ut än mina! :) Tack för lyckönskningen, detsamma! Om du orkar så kanske vi ses på onsdag eller torsdag innan jag åker hem :) Kramar